EAtlasS 9.ayda vuruldu. Diğer aşılardan farklı olarak sol koldan vurdular. Normalde 12.ayda yapılan aşıya ek olarak artan kızamık vakalarından dolayı yapılıyor. Aşı yapılan ve devamında ki 2 günde ateş veya huysuzluk yapmadı biz de. Ancak 9 gün sonra vücudunda döküntü oldu. Hiç bir farklı bir şey yoktu. Ateş, huzursuzluk, ya da farklı bir şey yaşamadık. Acile götürdük tahlil yapıldı, kızamık geçiriyor dediler. 9.ayda yapılan kkk aşısının kuluçka süresi oluyormuş ve bazı çocuklarda 14 gün içerisinde 2 3 gün süren döküntü olabiliyormuş. Biz de olanda oymuş. Bilginiz olsun. Hiç bir şey yapmadık, 2 günde geçti çok şükür.