Kizlar benim e nabizimda dogum esnasinda perine yirtigi birinci derece yaziyor. Dogumdan 2 saat sonra aşırı kan kaybi yasadim bianda kan fışkırmaya baslamisti doktorlar kanı durdurmaya calisti sonda takilip kocabi cubuga pamuk sokup onla yarami deştiler resmen omu oluyor yoksa o ayri biseymi