Civcivimm_ doktor alerji teşhisi koyduğu gün rapor çıkarıyor raporla mama alıyorsunuz. Kgsine göre günlük alacagı miktarı çarpıyorlar ona göre kaç kutu yazacağını belirliyor doktorunuz . Eğer alerjisi varsa hiç beklemeden doktora başvurmalısınız rapor için diğer türlü çok pahalı biz kutusunu 150 tlye almıştık. Similac alimentum kullanmıştık direk içmişti ancak içirmekte zorlanan çok annelerimiz var burada tatları çok kötü