Beyhanberen 3 ay 10 günlük bir bebeğim var günde bazen 2 bazen 1 kez kaka yapıyor sadece anne sütü veriyoruz bu arada fikri olan varsa yazarsanız sevinirim
Gokturk-10 Beyhanberen Sadece anne sütüyken 12 güne kadar yapmadığı bile oluyordu doktor önemli olan çişli bezleri demişti