Hayırlı kandiller güzel anneler 😊 benim üç yaşında kızım var kreşe başladı ve akabinde mikrop kapıp hastalandı.Uzun bir süredir evde olduğu için bağışıklık sistemi pek mikropla karşılaşmadi.Meyve ve yumurta gibi yiyeceklere karşı hiç ilgisi yok malesef.Multivitamin kullanmayı düşünüyorum kreşe devam ederken varmı aranızda çocuklarınıza propolis vb ürünleri kullanan