7 aylık kızım çekyattan düştü yatarken sırt üstü düştü Çok yüksek bir yer değil 35 santimlik bi yer ama 10 dakikadır falan ağlıyor acaba doktora götürmeme gerek var mı bir şey olmuş olabilir mi diye korkuyorum esime de söyleyemiyorum Tek başıma da gidemem bu saatte