5253 Kızlar 11 aylık, ayrı yemek yapıyorum ona artık anlıyor ayrı verdiğimi açmıyor ağzını bizimkilerden veriyorum yiyor ya 🙄 mesela pide yapmıştım öyle istediki kıyamadım verdim artık versem erken mi olur
Nlfrszn 5253 ver canım niye vermeyesin 11aylık olmus benım yengem dolma borek ne varsa verıodu yıyodı cocık sofrada ne varsa
Bulutbey 5253 ben çok kısa bir süre ayrı yemek yaptım. Doktorum da kendi yemeklerimizden vermemizi önerince öyle verdim. Ama ağırlıklı olarak sebze yemeği yapıyorum.
Mayisannesi34 Benim sıpa 9.5 aylık ona özel olanı yemiyor 😅 bizimkileri istiyor. Bende bazen onunkini kendime diye yiyiyorum öyle bir şeyler yediriyorum 😅😅😅😅
sherlock_mom 5253 bende veriyorum sadece baharat,tuz,yag onlari azalttim istersek kendimiz ilave ediyoruz. Ver gitsin buyumus zaten 😀
EmineB10 5253 ver ver bi şeycik olmaz ☺️ Ev yemeği sonuçta. Yavaş yavaş alışsın alerjisi yoksa her şeyden yedirin ona göre atarsınız acısını baharatını.
5253 zeytinbacilar ben de şaşırdım artık zaten hep ayrı pişir pişir zorlanıyorum o da yemiyor en iyisi bizimkilerden başlıyım ben de 😇
Mervetrmn 5253 canım bnde erken başladm bzm yedklermzden vermeye ama baharat ve tuzu azalttm tavuk suyuna veya et suyuna yaptm daha cok ona göre yaparak yedik tuzlu salcalı olsn istiyodr bxmkide oyleydi bn az az katarak bzmle brlkte yemesne müsaade etmiştm
zeyn09 5253 benim bebeğimde 11 aylık olucak kızartma türü olmazsa bizim yemeklerinizden veriyorum ama yanına bi kase yoğurt mutlaka 🌺
5253 zeyn09 biz kendimiz de kızartma türü yemeyiz pek baharat da çok kullanmam artık vereyim ben de gerçekten çocuk bariz bizimkilerden istiyor 🤷♀️