Ertugrulhilal https://hizliresim.com/ Bebeğimin cildi böyle oldu doktor süt alerjisi dedi alerjik mamaya baslattı sizdede böyle olan varmı
dontsleppyunhappy Ertugrulhilal foto yok canım, bu arada test yapılmadan alerji denmesi doğru değil, bende öyle yaptım, alerji uzmanına gittiğimizde süte karşı alerjisi çıkmadı. Siz alerji uzmanına götürün cocuk doktoruna değil
MotherQueen Ertugrulhilal evet canım. Benimki anne sütü alıyor, diyet yapıyorum süt ürünlerini yemiyorum. Yüzündekilerin geçmesi zaman alıyor geçmiş olsun
Selda3433 Ertugrulhilal bizim de sut alerjisi var 1 ayliktan itibaren suan 5 aylik kizim, hemen kestirip mamaya baslatmasi dogru degil bence kizimin cok kotu oldu egzamasi ona ragmen emzirdik ha sut ve sut urunlerini tuketmiyorum 4 aydir. Ayrica gastroentrolojiye de goturduk ozel mamayi o veriyormus gerek duymadi diyet yap sadece bol bol nemlendir dedi.
Eylulismom Ertugrulhilal benim kızımda da aynı şey oldu yüzünün her yerinde çıktı çok daha kötüydü doktor bana süt ürünleri yeme 10 gün dedi mama falan önermedi ve bir tane krem verdi 1 kere sürmem de geçti
dontsleppyunhappy Ertugrulhilal aynen canım bizimde böyleydi, bide kup kuru cildi dimi, vucuduna yayılmıştı, egzama oldu. Cok fena ya, siz benim gibi geç kalmayın alerji uzmanına mutlaka götürün.
-Alp- Bizim oğlişim yüzü de aynı bu şekilde oldu. Yeni doğanlarda bunun normal olduğunu ve bir şey kullanmaya gerek olmadığını söyledi doktorumuz. Sonra kendiliğinden geçti.
dontsleppyunhappy Ertugrulhilal canım nemlendir sen. Onlar bide kaşınıyor eli hep yüzünde olur. Kaşıyor kanatıyor du ya, aman bebe yağı değilde mustela stelatopia krem aldık o cok güzel nemlendiriyor.
Eylulismom Ertugrulhilal hayır mama vermedi emzirmeye devam ettim sadece 10 gün süt ürünleri kullanmadım ama ona bile gerek kalmadı resmen sabah sürdüm kremi akşama hiçbişey kalmamıştı
Eylulismom Ertugrulhilal sizde bir deneyin isterseniz kremin adını vereyim bebemi uyutup cildi kupkuru oluyodu kaşınıyodu sanırım bide eli hep yüzündeydi ya da göğüsüme koyduysam sürekli sağa sola çeviriyodu 😪
Eylulismom Ertugrulhilal advantan kremin adı bunu bi kere sürmemde geçti inanın. Bide nemlendirici verdi linola diye onu ekstra nemlendirici olarak verdi ama advantanı alıp bir deneyin bence. Bide süt loğurt özellikle inek sütü ev yoğurdu tereyağı yemeyin 10 gün
Eylulismom Ertugrulhilal tekrarlamadı kızımda10 gün sonrasında, kremi 3 4 gün sabah akşam kullanmaya devam ettim