Alpertunga benim kızım 7 ay 24 günlük, anne sütü alıyor, 9. aya kadar günde 2 öğün ek gıda vereceksin dedi doktorum, sabahları kıymalı sebze püresi, akşamüstü de yoğurt veya meyveli yoğurt veriyorum. Suyu da her ek gıda sonrası ağzı temzilenecek kadar 4-5 kaşık versen yeterli demişti. Ancak burada bazı anneler suyu az verdiğimi söylediler, ben de şimdi sabahları emdikten sonra ve akşamları pijama giymeden önce alıştırma bardağına 40 ml kadar doldurup veriyorum, içmeyi bilmediği için oyun yapıp dişlerini kaşıyor suyun çoğunluğu dışarı akıyor, 5-6 yudum anca içiyordur. Bir de ek gıdadan sonra 4-5 kaşık veriyorum