Kızlar allah rızası ıcın basına gelen varsa tedavı surecı nasıl gectı falan anlatabılırmı bugün sana eseri doktor muayenesınde gördü bı tanesi elıme gelmiyo dedı hemen urolojıye gıttık doktor dedı ılerde ya kanser olur ya çocuğu olmaz dırek böyle sıyoedı dünyam basıma yıkıldı ultrason çekildi sol yumurtalığı bıraz assada ama torbasının ıcınde degıl sağ yumurtalığı çok yukarda ınememıs sıvı bırıkmıs ya ıgne vurdurun dedı yada 3 ayda bır kontrole getırın dedı yukarda kaldıkça yumurtalık çürürmüş bana sorarsanız ıgne yaptırın dedı işe yaramazsa ameliyat dedı bızde o
doktora guvenemedık başka bı hastanede urolojıye randevu alcaz hemen goturcez pıkolejım allak bullak oldu