Ozlemm-19 Arkadaşlar yeni doğan bebeğinizi nasıl yatırıyorsunuz beşiğinde yastık kullanıyormusunuz yastık kullanma diyen de var kullan diyende sizler nasıl yatırıyorsunuz
Burcinisp Ozlemm-19 yastık kullanmıyorum. Bi sağına bi soluna yatırıyorum. Arkasına desteklemek amacı ile yastık koyuyorum
Durukusunannesii Ozlemm-19 her uyanmasında yönünü değiştirin bi sağ bi sol ve arkasına destek yastık koyun kafasının altına yastığa gerek yok
Bal91 Ozlemm-19 yastık kullanmıyorum canım bir sağına bir soluna yatırıyorum arkasını yastıkla destekliyorum
kskdndnrkrp theAna Ozlemm-19 kesinlikle yastıksız yatır canım yastık cok zararlı çünkü bebeğin düz zeminde yatması lazım kemikleri ve kafa tası yeni yeni şekillendiği için boyunda ağrı eğrilik olmaması için yastıksız öneriliyor ben yastıksız yatırıyorum ve bir yaşını gevene kadar ystık kullanmayacağım
Sevdamavi Ozlemm-19 reflü yatagıyla beşiğine koyuyorum doktorum beşiğin baş kısmı eğimli olsun dedi reflü yatagı al dedi
acimavi Ozlemm-19 8 aylık olmak üzere hiç yastık kullanmadım. Herkes her şeyi diyor maalesef ama internette araştırınca çocuk doktorlarının yastık kullanımını 2 yaşa kadar önermediği yazıyor