mommohter Arkadaşlar korseyi nerden aldınız ne kadar süre kullandınız doğumdan ne kadar sonra kullanmaya başladınız
CerenSelim mommohter ilk zamanlar doğum sonrası normal eczanede satılandan kullandım ama çok kuşlandığım söylenemez 2-3 kere takmışımdır daha sonra trendyol dan lateks balenli korse aldım ama tabi ben araştırıp alana kadar bebeğin 2 bucuk aylık oldu sonuç göbek kaldı. Doğumdan 2-3 hafta sonra direk takmaya başla
Yarim_Kilo_Kiyma mommohter Biran önce başla, ben biraz geç kaldım sanırım, şimdi takıyorum ama beni çok boğuyor 😤 görümcemde vardı istedim
elif_07 mommohter ben eczaneden aldım. Daha dikişlerim acıyordu taktığımda. Doğrulup kalkamıyodum yattığım yerden. Korse sıkıp toparladığı için ağrım hafifliyordu. Aşağı yukarı 20 gün kadar taktım. Sonra üşendim takmaya bazen geceleri takıyodum sadece. Sonuç hamile karnım gitti ama o dikiş izine doğru hafif sarkmayı önleyemedim. Belki daha da kilo verince spor yapınca o da kalmaz. Şu an bile taksan faydası olur bence. Sadece biraz daha sıkı sar.
Emine13 Sezeryan sonrası hemen başlayıp, kirkimiz dolana kadar kullandım hiç çıkarmadan, tavsiye ederim