Hande Kızlar Doğumdan 55 gün sonra regl oldum ama çok kanama oluyor bir duruyor bir fazla geliyor. öyleki (kusura bakmayın) duştan çıkarken bornozumu alana kadar bacaklarımdan aktığını gördüm hiç öyle olmamıştım bir gariplikmi var yoksa ilk adet böylemi oluyor acil yardımcı olurmusunuz 🙇🏻♀️
LivaLiva Hande Benim de böyle olmustu hiç durmuyordu her dakika tuvalletteydim ve bitmek bilmedi kaç gün sürdü en sonunda doktora gittim rahim duvarı kalınlaşmamış o yüzdenmiş bana hap verdi ve geçmişti eğer uzun sürerse bence bi doktora gidin derim
LivaLiva Hande 15 gün filan ilk önce baya akıntı şeklinde geldi sonra parça parça düştü çok kötüydü bir yerden bir yere yürüyemiyorudum resmen bi hap verdi hemen düzeldim doktora gitmelisin bence çok sürerse
Hande Hnfth canım o yapıya göre farklılık gösterebiliyormuş kimisi aylarca olmuyor kimisi 40 ı çıkar çıkmaz 🤷🏻♀️
Rabisss Bende doğumdan sonra 4.5 aylıkken oldum. 20 gün sürdü 1 hafta yoğun 1 hafta akıntı sonra parça parça akıntı gibi . Doktora gittim banada rahim kalınlaşması dedi. Adetinin 2. Veya 3. Günü Tekrar ölçüm yaptır dedi. Bu durum beni korkutmuştu ama sizde de olduğuna göre normal heralde.
Rabisss Hande canım el ve ultrason muayenesi yaptı. Tedavi yok henüz. Adet olduğum zaman tekrar ölçüm yaptırcam o zaman ince çıkarsa sorun yok. Kalın olursa ona göre bi tedavi uygulanacak.