Kizlae hepinize merhabalar g9behimiz 5.gun düştü ama surekli akıntı vardi doktora götürdüm bazen uzayabilir dedi başka doktora götürdüm 3 5 gun sonra başka doktora götürdüm içi dolu kurumamış dedi 2 3 gun arayla 3 sefer gittim içine kibrit gibi bisi sokup kuruttu son bidaha gittigimde tekrar var dendi tekrar işlem yapıldı sonuncunun üstünden 1 hafta gitti bugün farkettimki tamamen kapanmış gibi delik ayrica, dokununca sis ve içinde su balonu gibi bisi var sanki sabah gideceğim tekrar başına boyle birşey gelen oldumu vok korkuyorum ya ameliyat vs bisi olursa cocuk ne çekti gobeginden