Srfe3 Happymamss açılır rengi merak etme hiç böyle şeyleri de kendine stres yapma en önemlisi sağlıklı olması.. Bizimkinin sarılığı 15.8 e çıktı o zaman da baya esmerdi şimdi 11.5 e düştü biraz daha açılmaya başladı rengi.
MerveToprakk Happymamss Eveet işte biziz o. Bebeğim doğdu esmerdi. Sarılık oldu sonra biz anlamadık tabi meğersem o yüzden de bebek sarı gibi esmer gibiymiş. Şimdi ak pak oğlum
ftsdmrhn Happymamss Happymamss esmerlik bir hastalık mı Allah aşkınıza. Taktiginiz dert ettiğiniz şeye bakın.
Happymamss ftsdmrhn değil tabiki canım belirttigim gibi öncelik sağlıkli olmaları merakımdan sordum …..
MerveToprakk Happymamss 19 olmuştu çok yüksekti biraz daha gitmeseydik doktora allah korusun kanı değişebilirdi. Yoğun bakımda ışık tedavisi gördü oğlum 2 gün. Eve çıktık 1 hafta sonra kontrole gittik azalmıştı iyice. Uzayan sarılık değildi şükür iyileşti.
Happymamss MerveToprakk çokmus canım çok geçmiş.olsun bizimde 9.7 çıktı ondanmidir ki esmerlik inşallah bir an önce iyileşir yavrum
Minimalhanim Happymamss kızım esmerdi saçları falan simsiyahtı şimdi sarışın olma yolunda ilerliyor ve git gide de açılıyor saç rengi 3 yaşında şimdi kumral güneşte sarıya çalıyor saç rengi ama gözleri kahverengi ten rengi de açıldı beyaz tenli
MerveToprakk Happymamss sağ ol canım benim. Size de geçmiş olsun. Ondan olabilir bide genelde yenidoğan bebek esmer oluyor sanki büyüdükçe açılıyorlar ☺
Happymamss MerveToprakk degilmi canım bakalım sağlık shat versin Rabbim bebeklerimize sevdiklerimize ailemize inşallah ❤️