Mucizeemmmmm
Tek kelimeyle kabus gidiydi. Hatta 3.5 aylık olana kadar kabus gibiydi tek kelimeyle. Daha da bir şey söylemek istemiyorum 😃 Gurbetteyiz, sadece kayınvalidem 5 günlük gelebildi çalıştığı için, 10.gün eşimin babalık izni bitti işe başladı. O günden beri tek bakıyorum, Eşim vardiyalı çalışıyor gündüz ve gece 12 saat. Aç susuz uykusuz bir 3 ay, tuvalete dahi gidemedim, dikişlerime merhemlerimi bile süremedim, sütüm de kesildi bunalımdan 😬😅 Tek çok zor çok, kümseye güvenip yapmadım ama bari şu lanet pandemi olmayaydı da bi memlekete gidip geleydik, bi konu komşu göreydim değişiklik olsun diye, hava bahar yaz olaydı da dışarı çıkıp nefes alaydım, biri 5 dkcık olsun bebeği alaydı da belim 5dkcık dinleneydi hey gidi o 3 ay hey😃😂😂🙈🙈