Anneler merhaba. Eskiden bebekli eve gidince evden mis gibi bebek kokusu geliyor derdik😅 benim de bebeğim var bir buçuk aylık ama o alışık olduğumuz kokudan yok. Yanlış anlaşılmasın bebeğim mis gibi 🥰 sadece bı an aklıma geldi çamaşırlarının güzel kokmasi için hangi deterjanı kullanıyorsunuz. Ben şampuan olarak mustela kullanıyorum deterjan olarak da green clean ikisi de doğal olduğu için kokusuz. Şimdiden teşekkürler cevaplar için 🤭😁