Alptekinyusuf Merhaba benim bebegim bir günlük ken soguk havale gecirdi dünde kafasını geriye artırmasıdan dolayı emarı cekildi beyninde parlaklık görüldüğünü kalıcı hasar bırakabilecegini soylediler sizin bebegin izde de oldumu yada cevrenizde lütfen bir bakın
Mom987 Alptekinyusuf Geçmiş olsun. Eeg filmi çekildi mi ben soğuk havele geçirmişim önlem amaçlı tedavi oldu konuşma merkezimi etkilemişti daha küçüktüm tabi artık toparladım çok şükür hiçbir hasarım yok. İçinizi ferah tutun. Rabbim şifa versin
Hatice26Emir Mom987 soğuk havale hakkında bilgi verebilirmisiniz eger rahatsız olmazsanız ilk defa duydum da çok geçmiş olsun 🌸
Sevgili_anne Alptekinyusuföncelikle geçmiş olsun cnm bi tanıdığımız küçükken çok geçirmiş soğuk havale beyninde bi hasar yok çok şükür ama çocuğu olmadı tüp bebekle oldu
Ipekinci Alptekinyusuf Benim ikiz kizlarimdan bir kuvezdeyken soguk havale gecirmis 10 sn nefessiz kalmisti. Drlar beyin hasari olabilir diyip bebeklerimize kavusma heyecanimizi bogazimiza dizmisti. Aylarca hap kullandirdilar. Bebgim igne vuruluyordu ağlamıyordu bile meger hepsi ilactanmis.6.aydan sonra profesorun biri bu cocukta hic bisi yok ilaci kesin dedi de cocuk kendine geldi. Meger ilaclar cocugu tepkisizlestirmis. Simdi masallah ikizinden bir farki yok. Sende icini ferah tut bebeginle guzel vakitlerin tadini cikar.
Alptekinyusuf Ipekinci cok gecmiş olsun sizede sizinde aynı bizim gibi emarı cekilip beyınde bişi gördülermi
Ipekinci Alptekinyusuf Cekildi ama bizimki okadr kucuktuki daha beyni bile tam olusmamisti. Drlar tam bir sey varda diyemeyiz yokda diyemeyiz demislerdi. Beyni norma sekline tam kavusmadigi icin