ozge3747 maşallah çok iyiymiş hep böyle kanamasız geçer inşallah benim sürekli kanamalarm oluyordu eşim bazen nöbetteyken bazen gece bazen sabaha karşı bazen sabah gözümü açar açmaz, ilk zamanlar bir anda boşalıyor yatak çarşaf üst baş hiçbirşey kalmıyordu o kadar yoğun olmasına rağmen Kendi duruyordu kanama yine de doktora gidiyordum kanama oldğnda, bir gün lawaboya fazla gitsem, banyo yaparken fazla ayakta dursam bilirdim kanamam olacak ama son üç ay kanamalar hem daha artmş düşünün hasta bezi artı Polar pijamadan taşıp çarşafta büyük bir daire oluşturuyordu hem de günde kaç kere oluyordu doğumum Dicle üniversitesi hastnsnde yardımcı doç. Yaptırdı gün içerisinde bizim gibi üç beş bazen daha fazla hastanın ameliyatına giriyordu asistanlar dahi bu ameliyatı yapiyorlardı çünkü günde kaç waka görüyorlardı son iki ay yattm özelden acil çok hasta geldi genelde özel doktorları maddiyat için son ana kadar hastayı tutup yapamayınca yolluyorlar sırf maddi açıdan kaybetmemek için normalde kendi doktorum kuzenmdi we ameliyatn ne kadar ciddi oldğnu we fakülte de olmamın hem benm hem bebek için daha iyi olacağını bizi riske atmak istemedğni söyleyerek fakülteye yönlendirdi bir an önce git rahmini tanısınlar kan hazırda bulunduruyorlar kendi hastaları için kendnzi riske atmayın diye zaten her doğum zor geçmiyor ben dört saat amlytta bir gün yoğun bakımda kaldım plansız ameliyata alndm son gece kanamam durmadı hatta ben yoğn bakımdayken yaşamaz sabahı göremez diye konuşmuşlar kendi aralarında kaynwaldm duymuş we ben lohusayken söyledi o an panik atak hastası oldum ilk defa panik atak geçirdim sonrasında gecede iki defa dahi geçirdiğm oldu siz zaten riskleri biliyorsnz açık yazmamda ki amacım kendnzi bence özele teslim etmeyin fakültede de doçnt prof war işinin ehli doçnt her ameliyata girmiyordu fakülte içinde özel muaynsi wardı 10 bin masrafla çktk hastnden ama uzman doktor yaparsa amelyatı ücrtsz sizin terchnz o diyarbakrdaymşsnz iyi bir uzman war önerebileceğm yahut kendi doktorumu yazabilirim araştırmak isterseniz. Çok geçmiş olsun