Denizinannesi52 Size söylediklerini bana da söylediler, yani kan durumundan falan bahsetti doktorum. Rahim alınması ihtimalini de söyledi. Bunları çok önemsemiyorum zaten iki evladım olacak allah onlara uzun ömür versin, başka çocuk düşünmüyorum zaten ama ben eşimden ayrı olduğum için daha ciddi bir şey olmasından korkuyorum. Çünkü çocuklarımı onların eline bırakmak istemiyorum. Yoğun bakım konusunu da ihtimal dahilinde söyledi ama ben panik yaptım bşraz. Umarım benim de girmeme gerek kalmaz. Ben özel bir hastanede doğum yapacağım, doktorum çok iyi bir doktor. Normalde benim gibi hastaları fakülteye gönderiyorlarmış ama ben gitmek istemiyorum. Doktoruma da söyledim o da tamam gerekirse ben fakülteden doktor çağırırım dedi. Kan grubum da A Rh + . Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim, yani yoğun bakıma girmeme durumu da olabiliyor anladığıma göre, bu biraz içime su serpti. 🙏🏼🌸☺️