Ye2020 hadi ya birazda psikolojiyle alakalı aslında benimde ilk günler cocugum küvözde ydi sagdım gönderdim sürekli haber geliyordu cok aglıyo birazdaha fazla getirin diye oglum cıktı küvözde ilk hafta hep yok mu acaba dedim hemşirelerin dedikleri hep kendimi kötü hissetmeme neden oldu bana kalsa mama aldırcaktım eşim aldırmadı şuan iyi ama öyle bazıları anlatıyor ya akıyor kendiliğinden falan diye hiç öyle olmadı