Lina18022021 Arkadaşlar merhaba 20 günlük bebeğim var gaz sancısı çekiyoruz akıl akıldan üstündür var mı önerisi olan
mombeto Lina18022021 kendin rezene içmiyorsan mutlaka iç. Ne yersek yiyelim gaz var. Ben ağzma aralarda bi lokma bile almamaya çalışıyom 3 öğün resene içiyorum biraz olsun faydası var