Eceslh Pedia d verdi doktorumuz fakat biz oceans kullanmak istedik daha iyiymiş nasıl kullanıyorz acaba bebeğim 6 aylık kaç puf ?
Derya71 Eceslh benim bebegim 3.5 aylik canim 1 fis kullaniyorum basladigimdan beri 1 fis. Fis kullnmak istemezsen damlalikla 3 damla
Muhasebeciana Eceslh 1 pıs kullaniyoruz bnm kizimda 6 aylik olmak uzere 1 pıs 3 damlaya denk geliyormus bizde daha once pedia kullaniyorduk arastirinca well care ye gectik ocean la ayniymis doktorumuz ikisinide alabilirsiniz ayni sekilde kullanabilirsiniz demisti
Epifenomen-gkc Eceslh ilk ocean kullandım sonra wellcare ikisinde de memnun kaldım ama tekrar ocean a döneceğim. 400 lük olanından 1 puf sıkıyorsunuz
Swtlna 400lük mü aldınız, 800lük ya da 1000lik mı ve doktorunuzun verdiği kaçlık, ona göre ayarlarsınız fıs sayısıyla olmaz bu.
Eceslh Swtlna canm bebeklere 400 lük alınıyor zaten .. ben gebeliğimde 1000 lik kendime kullandım hep onu biliyorum o kadar :) ama doktorum pedia d yazmıi devlet karşılıyor diye birz onu kullandım başta ama ocean daha iyi olduğu için onu aldım fakat aya göremi fıs oluyor bilmiyorum ben gebeliğim boyunca hatta doğumdan sonrada kullanıyorum suan 1000 lik 1 fıs tı hep
yayburcukadini Ocean kullanmak ile iyi etmişsiniz .. pedia d kullandık doğduğundan bu yana hiç faydası olmamış.. her gün düzenli aynı saatte vermeme rağmen d vştamini yerlerde çıktı. Doktorumuz da oceana geçmemizi söyledi. 1 fıs 3 damlaya eşdeğer.. istemesseniz 3 damla veriliyor damlalıkla.
Eceslh yayburcukadini benimde öyle canm bende daha hiç gün atlamadan kullanıyordum bide pedia d yi doktorumda ben pedia d yazabiliyorum özelleri reçetesizde alıyorsunuz zaten dedi size kalmış dedi bende araştrdım kendimde gebeyken ocean kullnmıştım çok memnundm bebeğimede onu alaym dedm
Swtlna Eceslh bir arkadaşıma bebeği için 800lük vermişti doktoru, bize 400 verdi. Tüm bebeklere 400 verildiğini bilmiyordum, pardon o zaman. 2 yaşında 1 fıs kullanıyoruz biz.
Eceslh Swtlna bilmyrm canm ama genelde 400 kullanılıyorms bebeklere herkes öle alıyorms fakat ne kadar kullanılıyor bilemedm pedia d 4 damla onun gibimi acaba diyordum ama 1 fıs yeterliyms herkesn dedğne göre
Dilaratlas Eceslh bizde kullanıyoruz bir fıs yapıyorsunuz 3 Damla’ya eş değer zaten 6 aylıkken başladık 19 aylık oğlum hala devam ediyoruz şimdi 2 fıs sıkıyoruz