Eceslh Arkadaşlar bize doktorumuz bestiron vermişti içiremiyoruz kusuyor bizde sidafer aldık pompa ile çekmeli oda bebeğim 6 aylık ne kadar kullanıyoruz acaba
Yeapp Eceslh kaç kilo ise o kadar damla, oğlum 7 kilo ile başladık 8 kilo şimdi 8 damla :) çok çabuk bitiyor damlanın tek sorunu o
Dilaratlas Eceslh biz 3 damla kullanıyorduk 6 ay dan itibaren her ay 1 damla artıyorduk kan tahlillerinde göre değişiklik gösterebilir damla miktarı
Eceslh ErkekkAnnesii çok saol canm çok teşekkür ederim o zaman üZerinde yazan 1 1.5 ml falan dikkate almayacagz dmi kaç kg ise o kadar vercem :)
assd15 Eceslh 4 aylıkken başladığımızda damla şeklinde vermeyi ayarlayamayınca doktora sormuştum 1 ml ver demişti
Eceslh Duyguercnn tamam canm çok teşekkürler ee o zaman 1 de verip fazla versek olur 7 kg bebeğm sonçta vitamn bu :)