1 hafta sonra 4.ay kontrolü olucak ama bebeğim sanki hiç kilo almıyor. 2. Ay kontrolünde 700 gram 3.ayda sadece 420 gram alıp 4900 gram oldu. Sağlık ocağındaki hemşire mamaya başlamaya gerek yok sınırdan gidiyor sadece dedi ama içim hiç rahat değil. Bugün kendi kucağıma alarak tartıda tartılalım dedim 5200 gram olmuş. 300 gram almış. Zaten emmesi çok düzensiz, hiç emmek istemiyor. Aranızda böyle olan var mı mama başlamalı mıyım?