Kızım cuma günü ateşlendi salı aksami da vücudu döktü heryeri ama ayaklar eller yüz kızamık gibi. Doktors goturdum parmaktan kan aldılar viral enfeksiyon ateşten dolayı döküntü olmuş dediler. Ama çok üzülüyorum kızım 18 aylık kreşe gidiyo.ne zaman geçer yaşayan var mı aranızda 😓😓😓😓🙏🏻🙏🏻🙏🏻