Gamzeliyanak BENim 2. Sezeryanım onun sezeryanla alakası yok çünkü o bölge şişmiş inmiş balon gibi laçkalaşıyor benim ilkinde hiç kalmamıştı ama şimdi gitmedi bide 2. Olunca daha fena daha zormuş.
Özel bölgemdeki deformasyondansa göbeğimi tercih ederim valla.