Elisamoms2208 Hayırlı kandiller canım🌷
Ben bol su içtim, 3 öğün kayısı-dut-üzümden oluşan hoşaf yedim, stresten uzak durdum ve en önemlisi kimseye bahsetmedim 😉 çok şükür süt konusunda sıkıntı yaşamadım böylece. Bana bence hoşaf çok etkili oldu, inşallah sende de öyle olur canım denersen. Sağlıkla büyüt inşallah.