OyaGny bize çok faydası oldu valla hem patiği hem kemeri hatta bebek için aldığım en gerekli en elzem şeymiş dedim. Çok gaz sıkıntılarımız vardı bebeğim resmen çığlık çığlığa ağlıyordu kemeri ve patiği giydiriyordum rahatlayıp sızıp kalıyordu yarım saat sonra ya gaz ya kaka geliyodu. Mikrodalgada ısıtıyordum ben. Fırın da olur sanırım