Sedef_2020 1 yasında tek uykuya gectik 1 senedir öğle uykusu memedeydi. Çok ugrastım yatagında uyudun diye ama cabalarken ikimizde yoruluyorduk. Pes ettim uyusunda nerde nasıl olursa olsunndedim kucakta uyuttum. Bırakınca uyanıyordu. 18 aylık yatagına gecti kendi odasında montessori emzirerek uyuyor ama saati ileri aldım. Öğle yemegini yedirip yatırıyorum. Yani kahvaltı-evde oyun-park-öğle yemeği-uyku. 1 haftadır bensiz uyuyor. Yarım saat bekliyorum kalkıyorum. Toplam 1 saat ya da 1 bucuk saat uyuyyor