mehtap92 tabi ki güvenli. ben de bunu almadan önce sitedeki diğer bebeklerinkini kullanırdım o pandali gibi olanlardan. (Bisikletleri koyduğumuz bir yer var çoğu kişi ortak kullanıyoruz) ben biraz minyon yapılı olduğum icin bunu kullanmak daha kolay geldi yokuş çıkarken inerken diğerleri bana büyük geldiği için kontrolü kaydedebiliyordum. Çoğunda direksiyon kontrolü bebekte oluyor. Yakınlarında kullanan varsa rica et denemek için. En iyi böyle anlasirilir :)