BenMathilda Busrac Yoruma Fotoğraf Eklemek (Açık Fotoğraf Yöntemi) https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır. İl bilgisi paylaşabilir misiniz etiket için?
Busrac Nur_94 Maalesef diyorum bende 😃 keşke emzik tutsaydı hepsinin paketini yirttim attim tabiki ama kullanmadi hic birini
Busrac Rosemay Rosemay 2li avent emzik gece yanıyor 0-6 ay Wee baby biri 0-6 ay diğeri 6-18 ay Bibs 6-18 ay
Yusufalpinannesi Ben de mi satsam 😁 philips avent ikili 0-6, bibs 0-6 Nuk 0-6 benim bebegim de almadi
Busrac Yusufalpinannesi ben bi marka duydum mam diye magazalarda yok ama internette satışı var emzik tutmayan bebeklere onu deniyor lar birde emzik tutmayıp onu tutan var yani ama pahali olduğu icin almadim ben 200 250 civariydi
Alihanasaf__42 Busrac kargo ücreti ne kadar olur acaba bibs çok güzel beğeniyorum ama tutmazsa diye de korkuyorum açıkçası
Yusufalpinannesi Busrac yok valla artik para veremem 😊 cocuk emzige biberona karsi öğürüyo 😁 sagdigim sutu bile biberonla almiyo degisik degisik bakiyo 😁
geberikgelin Emzikler sifirsa bebeginizin emzik tutmadgini nasil anladiniz acaba illaki denemissinizdir sonucta hepsi farkli emzikler yanlis anlamayinda