Ozgeruya Goncikim yok olmaz ama bizim bidr alerjimiz var mecbur ütülüyorum bizimkileride ütülerim ama kizimin oncelik o an ütülemezsem bi sonraki güne birakiyorum
Ozlemyusuf Goncikim doğumdan önce utuledim ilk ve sondu katlamaya bile fırsat bulamadığım günler oldu askıdan alıp giydirdigim bile oldu sürekli kusardi hicbiseye yetişemezdim ki 😂😂 hayranım her defasında utuleyenlere
Bebeto35 Goncikim sadece ilk kıyafetlerini ütüledim, onun dışında hiç ütülemedim. Atopik cildi olmasına rağmen hiçbir sorun yaşamadım şu an 13 aylık.