Bety Merhaba arkadaşlar 2. Hamileliğim ilk doğumumu özel hastanede yapmıştım malum pandemi ve ekonomik şartlar nedeniyle Buca kadın doğum hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum daha önce doğum yapan bilgisi olan var mı acaba 🤔
PembePelikan Bety orda Doğum yapmadım ama bir kere muayene için gitmiştim çok kalabalık ve ürkütücü geldi bana nedense. Muhammet diye bir doktor vardı galiba soyadını hatırlayamadım Şuan. Beni ona yönlendirmişlerdi diğerlerine göre nispeten daha ilgiliydi
hankardeslerr Bety 1 kere polikliniğine gittim bilgi kesinlikle vermediler iyi durumu diyip yolladılar, 1 gece yatışım yapıldı sabah olana kadar canımdan can gitti. Tövbe ettim açıkcası , bir çok tanıdığım orda doğum yaptı memnun kaldı ama ben yapamadım malesef
Gzdzeynep Bety ege üniversitesine gitseniz orası daha iyi. Buca kadın doğum hastanesine Ben bir kere gittim ve bir daha gitmedim kadın doğum kısmı çok kötü. Bir de şumdi depremden dolayı seyfi demirsoy hastanesi de buca kadın doğuma taşınmış çok daha fazla kalabalıktır.
Bety PembePelikan evet biraz kalabalık normal muayeneye gittiğim olmuştu pekte ilgili değiller kapı açık muayene dışarda herkes duyuyor problemi falan doğum gözümü korkutuyor sezeryanla olacağı için
PembePelikan Bety özel hayat hastanesine gittim bütün takiplerim ve doğumum orda oldu. Diğer hastanelere göre daha uygundu doğumum 1700e oldu. Ama siz devlet istiyorsanız Gaziemir nevvar salihe gidin derim duyduğuma göre çok temiz ve özel hastane kadar ilgililermiş. Ben ikinciyi düşünürsem oraya giderim
Bety hankardeslerr çok kararsızım özel olmuş 5500 doğum 185 muayene ücreti doğum 7500 geliyor tahlil tetkik 9 bin git gel 10 bin de 😂😂 kafam allak bullak oldu sizce ne yapmalı
hankardeslerr Bety Canım ben ege yaşamda doğum yaptım, muayene ücreti 65ti, doğuma da 3,500 dediler ama oranın devamlı hastası olduğum için giriş yaparken 2bin kestiler, isterseniz oraya bir danışın. Memnun kaldım ordan. Çok haklısınız hayat çok zor olmuş 😊
PembePelikan Bety sağlıkla alın kucağınıza 🌸 Gaziemir hastenesi ilk bebekte bakmıyorlar ikinci bebekte bakıyorlar ben ilkinde gitmek istedim ama bu durumdan gidemedim. Şimdi ikinci nasip olursa oraya giderim. Yasemin hanım varmış orda çok methini duydum iyi bir doktormuş bir araştırın isterseniz
Bety hankardeslerr ne zaman yaptınız acaba doğumu dün aradım doğum ücret söylemiyorlar birde tamamlayıcı sağlık sigortası var o da 5 bin lira herşey onun için de tahlil doğum muayene ücretleri gibi o da mantıklı geldi ege yaşam hastanesi içinde geçerli
PembePelikan Bety ismini karıştırıyor olabilirim geçen sene baktmıştım Kadın doktorlar hangileri var mesela