Arkadaşlar merhaba 2 ay oldu emzirıyorum defalarca mememde tıkanıklık oldu her seferinde olduğu gıbi açtım ama bu sefer açamadım 4 gün olcak böyle olalı pazartesi genel cerraha gittim mastit olmuşun dedi antibiyotık başlattı kullanıyorum sertlik dağıldı ama iki memede aşırı yanma ve iğne batması var tam olarak ne zaman geçer 😔