Acemi-mom Sırf şu Trendyol reklamı yüzünden uygulamayi silecem ya bı aciyorum son ses reklam çocuğumuz uyurken bakıyoruz 😡
lalenurr966 Şahsen rahatsız değilim cünki telefonum hep sessizde ama anne çocuk platformu olduğu için sessiz reklamlar olsa daha iyi olur herkes için.
MutluMommy Acemi-mom bizde reklam sevmiyoruz ama çocuğunuz uyutrken telefonunuzda çalabilir bian da sessize almak daha mantıklı değilmi uyuturken
Acemi-mom MutluMommy telefonum sürekli sessizde seslide kullanmıyorum zaten. Medya video sesinden dolayı reklam sesleri çıkıyor.