birhuysuzprens Canann38 sadece anne sütü ile besleniyor ilk bebek olunca insan herşeye tedirgin ve pimpirikli yaklaşıyor…çok teşekkür ederim ☺️
Canann38 birhuysuzprens Rica ederim ne demek benim bebeğim de anne sütüyle besleniyor 4.ay da ek gıdaya başladık