40.günümüz bugün göğüslerim asla iyileşmiyo neler denedim , sağ göğüsüm hep şiş ateş gibiydi sağmama rağmen emzirmeme rağmen öyle oluyodu dün artık dayanamadım acile gittim enfeksiyon kapmış mastit dedi antibiyotik verdi emzir ama sütün tadı değişir dedi , ben antibiyotik kullanan anneler emzirmiyo diye biliyorum ama böyle bi durum yaşayan var mı ?