AntiFilozof Kızlar 18 günlük bebeğim var göğsümün ucu yok diye emziremiyordum o sırada bebeğim sarılık geçirdi sütümü sağdım biberon verdim çok şükür çabuk atlattı bu şekilde şimdi bir göğsümü emiyor birini reddediyor onun ucu hiç yok makine bile çıkartamadı önce biberon verip sonra memeye çevirebilen varmı ?
mlsmrtgl AntiFilozof ucu yok diye vermemezlik yapmayın. Bebek zamanla ucunu çıkarıyor pes etmeyin. Biberon kullanmayı bırak tutmayan göğsünüzü uykudayken ya da bebeginiz çok acıkmışken verin.
Gozde123 AntiFilozof silikon ucla deneyebilirsiniz biz oyle emiyoruz benimde bebegim 12 gunluk. Kahverengi kismi henuz kavrayamiyor philips in silikon ucuyla emiyoruz
1cansu AntiFilozof arkadaş hakli,benimde ucum yoktu,hatta catladi kanadi ağlıyordum verirken oda alamadığı için deliye dönüyordu ama ben sunu yaptim ,elektrikli çıkarmadı benim ucumu sut toplayici çıkardı belki size de faydası olur
Alpitom AntiFilozof zamanla tutar siz ona silikon üç alın bir de moshi pompa alıp uçsuz olana takın emzirirken akan süt toplansım boş zamanlarınızda elektrikli ile ucu olmayanı sağın bebiş biraz büyüsün tutacaktır benim de hiç ucu yok hatta şu an çocuk emiyor çıkartıyor geri içeri kaçıyor öyle söyleyim pes etmeyin mutlaka alacaktır o göğsünüzü de 💐
AntiFilozof mlsmrtgl o kadar uğraşıyorumki ağlama krizlerine giriyor oda diğer mememi tutuyor ama anlayamıyorum
mlsmrtgl AntiFilozof bende yaşadım. Göğüs ucum içe çöküktü. Sağma makinesi ile çekmeme rağmen tutamıyordu. Önce sağ göğsümü kavradı tuttu ama sol göğsümü alması 1 ayı buldu. Ağlıyordu sakin kalıp tutturmaya çalışıyordum.
mlsmrtgl AntiFilozof tutana kadar sağdım. Sonrasında göğsüme alıp göğsümü tutturmaya çalışıp şırınga ile sütü göğsüme damlatarak verdim. Göğsü çekip süt gelmeyince de sinirlenip ağlıyorlar. Almak istemiyorlar.
1cansu AntiFilozof lansinoh krem surdum ayva jeli yaptim ama bence karbonatlı su daha çabuk iyilestirdi