Sakin huzurlu olan balebegim tam 4 gündür sürekli ağlıyor özellikle gündüzleri o kadar huysuz ki yani bildiğiniz her dakika ağlıyor ve huysuzluk ediyor ne yapicami bilmiyorum 3 aylık bebeğim canı mi sıkılıyor acaba kucağıma alıp etrafı gezdirince susuyor ama bel kalmadı 4 gündür ağır çocuk bir hastalığı mi var yoksa bilemedim biogaiga damlası geçtiğimiz cuma bitmişti ben de haftasonu alamadım o hafta sonundan beri böyle ben de diyorum acaba o damladan mi böyle oldu