Merhaba anneler, bebeğim 1.5 yaşında (18 aylık) dün ateşi çıktı 38 e doktora götürdük boğazında hafif kızarıklık var ondan yapıyor 5 gün takipte kal ateş devam edebilir 39 u bulur ve 5 gün sonrasında hala devam ederse gel dedi. Ateşlenince calpol verebilirsin dedi. Ateşi 38.5 tan düşüremiyorum bi an düştü diyorum bir kaç dakika sonra yine çıkıyor.. inatçı ateş diyorlarmış sanırım.. aranızda böyle bir durum yaşayan oldumu nasıl bir süreç geçirdiniz merak etmekteyim 😢