Birprensannesi12 Eşimle kavga ettik beni tutmaya calisti tabi bende itiyodum baya bi zorladim yani sezeryan yerimi umarım bişey olmamistir icten 😐 estetik dikiş benimkisi 15 günlügüz baya hareketliydim anlayacaginiz kapiyi acmaya calisti ben ittim baya kapiyi
EMINARDAM Birprensannesi12 agriniz yoksa sıkıntı olmaz bence icinize sinmezse doktora görünün olmadı 15 günlük lohusallik dönemi üzülüp kavga etmeyin sutunuze yansır stres
Birprensannesi12 EMINARDAM ay insallah olmamistir bi de bu sezeryan yerinde siyah bisey var sanki kabuk gibi düşcek heralde normal mi bu