Mom06 Mom34 ya o sıkıntı bendede var acayip kesiyo napcaz bez çok iyi fiyatı uygun pişik sızdırma yapmadı ama lastik izleri her bezden daha fazla kesiyo
Mom34 Mom06 ya baya içe doğru bağladım yine aynı problem. Bebek küçük bacakları hep toplu diye mi öyle oluyor acaba
Mom34 Mom06 ben molfikste de aynı sıkıntıyı yaşıyordum. Prima hiç kullanmadım. minies in büyük bedenini kullanmama rağmen aynı sıkıntı devam etti