Prnsannesi Ben çok memnunum 3 aydır kullanıyorum sık değiştiriyorum bazen gece 1 kere değiştiriyorum sabah kalkınca bezin dolu olmasına rağmen bebeğimin cildi kuru parasına göre mükemmel
Serap5252 Deletedmom0900 ya ben şuna çok memnunum ama pişik çok yapar mı bilemiyorum zamanla göreceğim bütün bezler pişik yaptı ama çok yapar mı bakıcaz
Mom34 Ben de genel olarak memnunum pişik yapmaması için bir önceki kullandığını bir bunu taktım öyle öyle alıştı cildi. Ama acayip lastik içi oluyor ya ben mi sıkı ya da yanlış bağlıyorum
Mom06 Mom34 ya o sıkıntı bendede var acayip kesiyo napcaz bez çok iyi fiyatı uygun pişik sızdırma yapmadı ama lastik izleri her bezden daha fazla kesiyo
Deletedmom_15 Deletedmom0900 hala düzeltmekle uğraşıyorum ben🤦🏽♀️ Sleepy külot bez aldım o bir tık daha iyi.. ama hala tamamen geçmiş değil mahvetti bizi o bez. Elimde bir paket var iade edicem. Aslında en iyisi huggies ama piyasada yok internette var sadece bazı sitelerde oralarda da pahalı🤷♀️
Deletedmom0900 Deletedmom_15 bende oyleym hatta pisik icinde post acmistim mafoldu yavrum nasil bi pisikti o. Bende suan evybabye gectim krem ve bez degisiklignden sonra gecti sukur. Sizdirma filan ypmiyodu baya memnundm ama snra pisik olunca nefret ettim resmen. Migrosa sikayette bulundm hergun ariyolar cozum bulmaya calisiyolarmis
Deletedmom324 Serap5252 4 numarası 7-18 kılo yazıyor. Bedenler kucuk mu ? Ben su an prima 4 kullanıyorum dar gelmeye basladı
G_ADAN Deletedmom324 hayır bedenler çook büyük ablam 3 gün önce 1.5 yasjnda ki ogluna 4 aldı primada 5 kullanıyordu. Miniesin bedenleri büyük siz 3 alın kullanacaksanız
Btlszr Deletedmom324 bedenler küçük benim oğlum 3 aylık olmak üzere 6 buçuk kilo ben 4 numara kullanıyorum fazla sıkmadan bağlıyorum bide iz yapmasın diye. Memnunum👍
3melek1anne Pişik olan arkadaşlar şuan kullandığınız bezle dönüşümlü kullanın yani bir alt değiştirmeden ondan bir alt değiştirmede diğerinden olacak şekilde 3 gün kullanın pişik olmaz bu her marka bez değişiminde geçerli tecrübeyle sabittir
Deletedmom324 3melek1anne ben bu sekılde baby me yaptım. İyi gelmedi. Molfix oldu ama ben begenmedım sızdırdı. Bakalım minies nasıl olacak
3melek1anne Deletedmom324 ben minies den çok memnunum ama işte bebişlere göre değişiyor ama marka fark etmeden bez değiştireceksem öyle yapıyorum sıkıntı olmuyor