Bebegimin çenesinde 1tane içi dolu sivilce var bi kac gun oldu dün gece kakasini yaptiktan sonra hemen aldım bezini sabah bezini degistirirken bu sefer de poposunda 3tane yan yana sivilce cıkmış internette gecici olduğu yazıyor başina gelen var mı doktor kontrolumuz haftaya gidicez