Prensannesii1 Merhaba güzel anneler uyku düzeniniz nasıl ? bizim gece 2 kere kalkıyorum gündüz hiç uyumuyor tam uyutuyorum yatağına bırakıp geliyorum bi ıngaa sesi 🥲🥲doktorumuz iki saatte bi emzir dedi ama benim oğlum biraz obur en fazla bi saat dayanabiliyoruz 1 saat sonunda mecburen veriyorum memeyi birde nasıl uyutuyorsunuz ben ilk başlarda kucağımda pışpışlayarak uyutuyordum şimdi ayağımda sallıyorum sizler neler yapıyorsunuz bakalım ???
Minikkuzum1999 Prensannesii1 benimde kızım 2aylik oldu dün çok şükür herşey iyi gidiyor gündüzler hariç memede uyuyor yatağına koyuyorum açıyor gözlerini ağlamaya başlıyor dün de verem aşısı olduk
sutlukahve07 Prensannesii1 benimkide uyumayanlara gündüz kısa kısa uyor hep birkaç kere gece de geç uyuyor 2 saate bir kalkıyor emziriyordum uyutuyorum falan yani bir gecede 4 defa falan uyanıyor sabaha 6 da kalkıyor 9a kadar uyumuyor uykuya hasret kaldım ben😒
Ayserose61 Prensannesii1 benim meme reddine başladı zorla veriyorum çok az yiyor uyuyor hemen uyuyanıuor doyamadığı için . Nasıl yapacağım bilmiyorum ya da 5 dk emmesi yetiyor zorluyor muyum bilmiyorum . Uykuları da bazen çok güzel bazen kötü karışık
Oznuryunus Minikkuzum1999 bizde cuma olacaz canım neden bilmiyorum korkuyorum nasıl atlattiniz ateş falan oldu mu
Minikkuzum1999 Prensannesii1 gece zorluyor biraz ama iyi uyuyor 11de emzirip beşiğine koyuyorum biraz sallıyorum yatıyor sabah 5e kadar uyanıyor ☺️
[silindi] Prensannesii1 kaç kilo bebeğiniz acaba kilolu olduğu için mi sık etmesi gerekiyor 2 saate bir emziren diye ilk ayda soyuyorlar diye biliyorum ama
kerimannesi Ay benimki varya maf ediyo gece en erken 1 , 5de uyanir meme 7 de uyanir yine meme sonra 9 da uyaniyo gunduzde biraz uyuyo biraz uyumuyo dun kizdim artik uyu diye agladim fln simdi vicdan azabi cekiyorum niye oyle yaptim diye
Prensannesii1 kerimannesi benim oğlumda öyle cnm 11 de başlıyorum uyutma çabalarına piş piş sallama ninni kucakta sallama elektrikli ana kucağı hiçbiri fayda etmiyor dün 12 de uyuttum sabah 5 te kalktı gündüz yarım saat zorla uyutuyorum bende bebeğe değil kendime kızıyorum çoğu zaman birazdaha sallamalıydım die🥺🥺
Prensannesii1 sutlukahve07 aghhh hiç sorma kanayan yaram uykuyu çok seven biriydim hamileyken akşama kadar uyurdum akşamda erkenden yatardım şimdi dala dala bi kaç saat uyumak istiyorum tedirgin olduğumdan gece kalkıp kaç kere nefes alıyor mu iyi mi die kontrol ediyorum uyku düzenim hiç kalmadı 😕😕
Gokturkum25 Ayserose61 canin bir yerde okumuştum şöyle yaziyordu bebekler 3 ay olana kadar yediğini bilmezmis emme refleksinden dolayi her yanagina dokundugumuzda agzini acarmis ve yermis de yermiş. Ama 3 aydan sonra doydugu noktayi ogrenmeye baslarmis ve karni agridiginda yemeyi kesermis. Bilinclenirmis anneler de meme reddi oluyor sanirmis . O yüzden moralini bozma eskiye nazaran benim bebegim de azaltti emme süresini. Gece ozellikle 10 dk emip uyuyor ben de zorlamak istemiyorum kendine yetecegi kadarini yiyordur dusuncesiyle
Merlinlin Ayserose61 benimki de kısa emme işine başlamıştı yavaştan uzatıyoruz süreyi sanki. Ama 4-5 dk emerken de dikkat ettim kaka çiş sayısına normaldi bi de çenesi kuvvetlendiği için hızlı çekip çabuk doyuyor olabilir diyorum kendi kendime 🥰
Prensannesii1 Melekkk00 2 aylık olduktan sonra gece uykusu birazdaha düzeliyor 1 aylıkken Allah’a yalvarırdım azıcık uyusa gözümü kapatsam die şimdi ona bakılarak daha iyi uyku düzenimiz şükür emziriyormsn ne kadar arayla emiyor 🍼
bus1 Prensannesii1 benim oğlumda gece 12 30 1 gibi yatıyor genelde kucağımda sallayarak uyutuyorum sabah 6 ya kadar falan uyuyor sonra mamasini içip yatıyor 8e kadar falan. Gündüzleri pek yok uykusu 15 er dk yarım saat öyle öyle
Demirac19 Prensannesii1 Merhaba güzel Anne 🌸 bizim de gece gündüzümüz sizin gibi kolik olduğu için gündüz hiç uyumuyor diyebilirim sürekli uyanıyor çok yorucu şuan, gece kundak yapıp yanıma yatırıyorum şükür öyle iyi uyuyor sabah en geç 7 de uyanmış oluyor. Oğlumun reflüsü var çok fazla kusuyor bu yüzden çok emzirmemeye çalışıyorum ama saat da tutmuyorum. Ben şuan beyaz gürültü açıp emzik ile beşiğinde sallıyorum yada kucağımda uyutuyorum. Artık sesler çıkartıyor gülüyor ve çok hareketli ☺
Prensannesii1 Demirac19 sesler çıkartıp gülüp hareket etmesi çok güzel değil mi yaa 🤪çok hoşuma gidiyor benimde kundak yapman çok güzel cnm ben yapmak istemedim evim sıcaktı şimdi çok hareketli kollarını sürekli hareket ettiriyor sıçrayıp uyanıyor keşke vende yapsaydım maşallah sağlıkla büyüt inşallah 🧿