Merhaba hanımlar bir sorum olacak size ben dogum yaptıktan sonra sadece bir kere regl oldum ve daha sonra hiç olmadım 2 ay gecikti hamilelik testi kan testi yaptırdım ama bir sey cikmadi oglum 1 yas 1 aylik acaba bunun nedeni ne olabilir normalmi cevaplarınız icin şimdiden teşekkür ederim 🥰🥰