FnurGokcan dış deyip geçmeyin atak demeyin bı doktora görünün bende çoğu kez dış dedim normal dedim ve sonra öğrendim taş var şuan riskli bı amelîyat geçirecek bu hafta kessinlikle bı bebek sebepsiz ağlamaz , dış , korku , atak sancı , vs bı çok şey , önceden sakın olan bebeğim birden bire ağlamalar yeme reddetme sakinleşmiyordu