Duru33 Kızlar merhaba korona olmştm ben karantina biteli 9 gn oluyor öksürük geçmedi bnde birde sırt ağrısı oluyor sömürüyor bişey sanki etimi böyle olan varmı ?
Annelinka1 Duru33 karabiber çyk kadar sıcak su bir bardak ,bal zencefil bir tatlı kaşığı taze limon bir adet için bunu acı gelicek belki ama faydalı
YazarAnne Öksürük uzun bir süre gitmiyor ben hamileyken olmuştum ilaç falanda kullanmadığım İçin zor atlattım. Günde iki kere ballı ıhlamur içtim doktor tavsiyesiyle ve vitaminleri aksatmadım. Bol bol dinlenmeye çalışın çok geçmiş olsun
Duru33 YazarAnne vitamin içiyprm bnde parol içiyorm emziriyorm o yüzden çok bişey içemiyorm bnde ama geçmeyeckmiş gibi insan korkuyor
YazarAnne Hiç korkmayın güzel düşünün benim sesim bile değişmişti çok sonra sonra düzeldi. Geçip gidecek inşallah 🙏🏼
Duru33 YazarAnne ya insan hala pozitifmiyim diye düşünüyor korkuyor hani belirti geçmediyse hala hastayım diye korkuyorm ya 😢