Kızlar kızım 14 aylık doktora gittiğimizde asla kendini muayene ettirmiyor böyle değildi önceden basıyor çığlığı morariyor ağlamaktan nefessiz kalıyor ne kan aldiriyor ne dokunduruyor 🙁🙁 yani ne olcak böyle bilmiyorum nasıl alistircm sanki çocuğumu ben yapmışım böyle gibi doktorların ve hemşirelerin ay çok fena bu çocuk diyip bana tuhaf bakmaları beni çok üzüyor 🙁🙁